Jatkokertomushan tästä on tulossa.
Kuten aiemmin ennustimme, astianpesukone haettiin meiltä huoltoon keskiviikkona ja palautettiin torstaina aamupäivällä, soittoa meille ei siis tullut tiistaina, vaikka osa lienee kyllä ollut perillä vai olisiko ollut niin, että DHL:llä todella kesti kuljettaa osaa todella perjantaista keskiviikkoon.... Meillehän luvattiin soittaa heti, kun osa on saapunut.
Koneeseen kerrottiin vaihdetun asianmukaiset tiivisteet ja sitä oli koekäytetty kolmeen otteeseen.
Laitoin koneen päälle torstaina illalla ja kuinka ollakkaan, sama vikakoodi tuli taas!
Perjantaina uusi reklamaatio liikenteeseen. Sinällään täytyy sanoa, että Samsungin tapa antaa huollolle tikettinumero, jonka asiakaskin saa, on kätevä, koska aina pääsee nopeasti asiakaspalvelun kanssa omaan tapaukseen käsiksi ja aspa näkee tapauksen tiedot, ainakin osittain.
Tällä hetkellä meillä on siis edelleen sama vika kuin ensimmäistä vikailmoitusta tehdessä. Onko se sitten itse koneen huonoutta vaikka huollon osaamattomuutta, että konetta ei saada kuntoon? En osaa sanoa, mutta kovinkaan suurta luottamusta Samsungin ja Samsungin laitteisiin ei tällä hetkellä ole, eikä toisaalta myöskään Pohjois-Suomen Sähkön huoltoon.
Nyt siis odotellaan mitä tapahtuu ja kuinka kauan tällä kertaa ollaan ilman astianpesukonetta.
Jos puolen vuoden sisällä voittaa tonttiarpajaisissa, sekä mökki- että omakotitalotontin, niin kuinka suuresta onnesta loppujen lopuksi onkaan kyse? Miten unelmien rakentaminen onnistuu ilman aiempaa kokemusta? Täällä kerromme kokemuksista, tuntemuksista, onnistumisista -joita toivottavasti riittää, ja vastoinkäymisistä -joita realisteina tiedämme tulevan. Tämä on Raksahomma!
lauantai 11. tammikuuta 2014
Kokemuksia Samsungin kodinkoneiden takuuhuollosta, vol. 2
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti