Sivut

maanantai 20. tammikuuta 2014

Kokemuksia Samsungin kodinkoneiden takuuhuollosta, vol. 3

Palataanpa taas tähän.

Aikaisemmin Samsung otti meihin yhteyttä tämän blogin kautta ja pyysi yhteystietojamme asian selvittämiseksi. Luonnollisesti lähetin ne, mutta tähän päivään mennessä emme ole kuulleet yhteydenottoa Samsungilta asian hoitamiseksi tai muutenkaan.

Kuten aiemmin totesimme, kone palautui korjauksesta ja tarjoaa edelleen samaa vikakoodia säännöllisesti pesun yhteydessä.

Huoltoliike on ollut meihin yhteydessä ja ilmoittanut yrittävänsä saada konetta vaihtoon. Tästä on kuitenkin jo viikon verran, ja mitään ei ole tapahtunut.

Tarkistin tilanteen Samsungin sivuilta ja meidän kohdalla tehdyt tiketit oli merkitty valmiiksi ja korjaus suoritetuksi. Mielestäni on ihmeellistä, että tilanteessa, jossa asiakkaan tuotetta ei ole saatu korjattua ja sekä Samsung itse, että huoltoliike ovat siitä tietoisia, järjestelmässä kirjataan tiketti hoidetuksi.

Täytyy todeta, että olen todella pettynyt Samsungin tapaan toimia takuuseen liittyvissä asioissa ja kokonaisuutena asiakaskokemukseen.

Olemme ostaneet uuteen kotiimme Samsungilta jääkaapin, pakastimen, uunin, lieden, mikron, astianpesukoneen ja television. Toivon todella, että en joudu muiden koneiden osalta turvautumaan takuun aikaiseen korjaamiseen ja että koneet myös toimivat myös takuuajan päättymisen jälkeen koska korjaaminen on ilmeisen mahdotonta.
kuva lauantailta 18.1.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti